Over ons

Ons doel: hoogwaardige detachering, uitzending en werving & selectie in Automotive. En onze missie: kwalitatieve verbindingen tot stand brengen tussen werkzoekenden enerzijds en werkgevers die op zoek zijn naar personeel anderzijds. Dan wel als maatwerk eigen Professionals inzetten op tijdelijke projecten. Hierbij altijd op zoek naar duurzame relaties. Actief werkend aan meerwaarde creatie in onze dienstverlening vanuit uitstekende sectorkennis en forse netwerkomvang.

Specialist in Automotive
Specialist in Automotive
Opgericht in 2000
Opgericht in 2000
100+ professionals
100+ professionals
NEN 4400-1       + G-rekening
NEN 4400-1 + G-rekening
Interne vacatures
Over ons

AutoJobs Professionals is ook zélf op zoek naar nieuwe medewerkers. Lijkt het jou leuk om je aan te sluiten bij ons leuke en enthousiaste team van medewerkers? Word jij blij van werving & selectie, detacheren en uitzenden? Klik op onderstaande knop en bekijk welke posities we nu beschikbaar hebben. Reageer! Laat ons weten wie je bent en wat je zoekt.

Over ons
2000/2001/2002

Oprichting AutoJobs door Ernst de Roo, dan 14 jaar actief in Automotive. Weinig kennis van HR – véél sectorkennis. Aanvankelijk Werving & Selectie, het verbinden van werkzoekenden enerzijds en werkgevers anderzijds. Voorjaar 2001 betrekken het Plein 2000 – 131 te Huizen. Begin 2002 worden 5 FTE aangetrokken, allen mét sectorkennis. Forse stijging aantal opdrachtgevers, ook grotere marktpartijen sluiten aan.

2005/2006/2007

Na economische neergang in de jaren 2003 en 2004 neemt de vraag in 2005 weer toe. We breiden huisvesting uit met de naastgelegen bedrijfsruimte. Groei naar 8 FTE. In 2006 voegen we AutoFlexs BV toe. Dezelfde doelgroep en clientèle, andere kernactiviteit. We faciliteren inleners met tijdelijke inzet van automotive vakkrachten, merk- en systeemspecialisten die vlot kunnen toevoegen. De 1e 6 specialisten worden aangetrokken. Begin 2007 neemt de vraag naar personeel grote vormen aan. We scheuren uit ons jasje en verhuizen naar de Rijksweg-Noord 81 te Naarden. Groei naar 16 FTE.

2008/2009/2010

Medio maart totale vraaguitval. Vraag naar werving & selectie krimpt 80%. We verbranden reserves en denken na over de toekomst. Het aantal FTE schalen we noodgedwongen terug. Krimp naar 6 FTE, blijven er 6. Vraag naar inzet van tijdelijke vakkrachten stijgt. Inzet op kortere periodes van 2-3 maanden. Al gauw zijn we een traditionele uitzender. Begin 2010: werving & selectie is uit. Inzet van tijdelijke vakkrachten is in. Bij veel bedrijven is de bezetting lean & mean. Neemt het werk iets toe dan is er personeelstekort. Dan volstaat tijdelijke invulling. Het aannemen van eigen werknemers is voor autobedrijven dan nog héél ver weg.

2011/2012/2013

AutoFlexs BV groeit enorm. Het aantal uitzenduren overschrijdt elke fantasie. Begin 2012 werken we nog steeds met 6 FTE en onze huisvesting is véél te groot. Terug naar Huizen; Langestraat 10. Prachtige oude boerderij hartje oude dorp en beschikbaar door de crisis waarin we verkeren. Begin 2013 besluiten we anders te gaan werken: we gaan voor periodiek & professioneel contact met werkzoekenden, welke zich bij ons bedrijf hebben ingeschreven. Al snel zijn 4 datamedewerkers actief om direct en indirect werkzoekenden periodiek op te volgen. Groei naar 10 FTE.

2015/2016/2017

In 2015 bemiddelen we 600 uitzendkrachten. Cijfermatig een weetje, maar administratief een klus. We nemen salarisverwerking in eigen beheer en besluiten onze bedrijfsactiviteiten te certificeren (NEN 4400-1). Vanaf 2016 neemt het aanbod van beschikbare vakkrachten drastisch af. Een structureel tekort is een feit. Waar uitzending de afgelopen jaren oplossing bracht, doet dit het nu niet meer. Werknemers krijgen het voor het zeggen, willen een vaster contract, minder risico lopen. Detachering betekent voor werknemers méér zekerheid: een contract voor (on)bepaalde tijd. Altijd recht op doorbetaling van loon. Om de kwaliteit van onze dienstverlening te borgen, besluiten we het aantal eigen medewerkers in dienst van AutoFlexs BV fors te verhogen. De kwaliteit van onze dienstverlening stijgt zienderogen.

2019/2020

We zijn nu detacheerder, uitzender en werving & selectiebureau. We besluiten verder te gaan onder één vlag. Opdracht: AutoJobs BV en AutoFlexs BV samenvoegen tot één bedrijf. Met dit idee onder de arm ontwikkelt ondernemer en entrepreneur Ernst de Roo langzaamaan het model 2020 en verder. En dan 2020: wat moeten we zeggen. COVID-19 gooit roet in het eten. In maart 2020 krijgen we 80% van alle uitzendkrachten en gedetacheerden terug. Niet lang overigens, nog geen 6 weken later mag de helft al weer terugkeren naar zijn werkplek. We ontvangen NOW en besluiten zoveel mogelijk mensen aan te houden. Iets wat we niet elke uitzender en detacheerder hebben zien doen.

2021

AutoJobs Professionals BV. Voorheen AutoJobs BV en AutoFlexs BV nu onder één dak. Actief in detachering, uitzending en werving & selectie. Natuurlijk nog steeds exclusief automotive. In detachering beschikken we over een eigen community – een team van 100+ vaste eigen merk- en systeemspecialisten – AutoJobs Professionals. In uitzending verbinden we starters, 60+ers, direct werkzoekenden tijdelijk in productiewerk aan onze clientèle. In werving & selectie verbinden we veelal werknemers in een vaste baan aan een volgende werkgever. Surf door onze site of download onze APP en beleef de wereld die we thans hebben gecreëerd. Personeelsbemiddeling in automotive, vóór automotive specialisten, dóór automotive specialisten.

Over ons

Graag stellen we ons even voor. Bekijk ons zakelijk én privé. Gemene deler is de sector Automotive. Voor aanvang bij AutoJobs Professionals was het deze sector waarin wij allemaal eerder werkzaam zijn geweest. Wij zijn AutoJobs Professionals, vóór automotive specialisten, dóór automotive specialisten.

Ernst de Roo
Ernst de Roo

Ernst de Roo

Ernst de Roo

ernst.deroo@autojobs.nl
0653731505

Na mijn opleiding aan het IVA te Driebergen in 1988 aangevangen als verkoop-adviseur in het traditioneel autobedrijf. Eerst 6 jaar binnen de HONDA-activiteiten te Amsterdam – een zeer leerzame en waanzinnig leuke periode met veel vallen en opstaan. Aansluitend 8 jaar (veel) meer verantwoordelijkheid dragend binnen de Amsterdamse TOYOTA-dealerbedrijven in eigendom van Louwman & Parqui.

In 1999 het idee ‘AutoJobs’ uitgewerkt om hiermee in het millenniumjaar 2000 daadwerkelijk te starten. Kern van onze dienstverlening is dan werving & selectie van gekwalificeerd personeel ten behoeve van het autobedrijf. In de loop van 2006 ontstaat het idee ‘AutoFlexs’ toe te voegen. Centraal hierin staat detachering – het op interim basis inzetten van merk- en systeemspecialisten bij onze bestaande clientèle. Wanneer de crisis in 2008 aanvangt blijkt de interesse in AutoFlexs jaar op jaar te groeien waardoor AutoFlexs thans 50% van ons bedrijfsresultaat genereert.

Ernst binnen AutoJobs Professionals
Naast de operationele aansturing van beide activiteiten onderhoud ik elke dag direct contact met mijn eigen clientèle. Veelal bestaande uit eindbeslissers (hoger kader functionarissen) op dealerniveau welke werkzaam zijn binnen de grotere dealerholdings. Waarnaast een flink aantal HR-managers op importniveau. Middels een goed vergelijk tussen vraag en aanbod verzorg en creëer ik actief HR-oplossingen voor mijn relaties. Zowel door levering van vaste arbeidskrachten (werving & selectie) als ook door middel van het faciliteren van dealerbedrijven en importeurs in tijdelijke HR-oplossingen – het inzetten van een interim merk- en systeemspecialist.

Het allerleukste in mijn werk is realisatie van goede HR-oplossingen. Alle betrokken partijen zijn hierbij tevreden over het eindresultaat – zowel dealerbedrijf of importeur als ook de betreffende arbeidskracht als ook AutoJobs Professionals (voorheen AutoJobs & AutoFlexs). De positieve energie die hieruit voortkomt, geeft kracht om een volgende vergelijkbare inspanning te leveren. Typeer mij als analytisch, gepassioneerd, betrokken, direct en creatief.

Ernst in het dagelijks leven
In het dagelijks leven gaat mijn eerste aandacht uit naar mijn gezin bestaande uit mijn vrouw en 3 kinderen. Daar horen spelletjes bij, voetballen, hockey en paardrijden. En bezoekjes aan pretparken en bioscoop. In vakanties ook strand, zwembad en in de winter het skiën. Door goede tijdsplanning lukt het ook nog eens culinair actief te zijn. Zelf koken ervaar ik als leuk en mooie wat specialere maaltijden met een prachtig glas wijn... ik zeg geen nee! Ik ben ongehuwd maar heb samen met mijn vrouw mijn lieve kinderen Teun, Tess & Mats. Een vergaande verbondenheid die mij elke dag opnieuw veel levensgeluk brengt. Alleen de hond ontbreekt nog, wie weet volgend jaar...

Roderik van de Linde
Roderik van de Linde

Roderik van de Linde

Roderik van de Linde

roderik.vandelinde@autojobs.nl
0355237273

.

Daniël Hoogenboom
Daniël Hoogenboom

Daniël Hoogenboom

Daniël Hoogenboom

daniel.hoogenboom@autojobs.nl
0653758590

Na mijn opleiding Hotel Management aan de Hotelschool van Amsterdam ben ik gestart in mijn eerste Sales Job als Junior Account Manager. Ik adviseerde relaties op gebied van arbeidsmarkt communicatie middels print en online vacature verkoop. Na 2 jaar overgestapt naar mijn 1e Automotive uitdaging bij het volume merk Ford, aansluitend actief als Accountmanager Mercedes-Benz waarna een zelfde commerciële functie binnen een grotere Renault dealergroep. Na deze ervaringen de rol van Sales Manager aanvaard, kern was commerciële aansturing van een team collegae. Inmiddels is crystal clear dat ik de meeste voldoening haal uit advisering bij complexere vraagstukken. Meer Advise, minder Sales. Maatwerk bieden aan elke relatie en/of bestaande klant.

Daniël binnen AutoJobs Professionals
Samen met Ernst ben ik actief en verantwoordelijk voor de afdeling commercie. Een onderdeel hiervan is in contact staan met eindbeslissers (hoger kader functionarissen) op dealerniveau welke werkzaam zijn binnen de grotere dealer holdings. Waarnaast een flink aantal HR-managers op importniveau. Middels een goed vergelijk tussen vraag en aanbod verzorg en creëer ik actief HR-oplossingen voor mijn relaties. Zowel door levering van vaste arbeidskrachten (werving & selectie) als ook door middel van het faciliteren van dealerbedrijven en importeurs in tijdelijke HR-oplossingen – het inzetten van een interim merk- en systeemspecialist.

Ik haal de meeste voldoening uit het helpen van opdrachtgevers met invulling van hun vacatures, bij voorkeur wanneer ze al enige tijd niet in staat blijken te zijn deze zelf te vergeven. Dit met een kandidaat en/of toekomstig werknemer welke beschikt over de juiste ervaring, het juiste competentieniveau en een hoge motivatie om de uitdaging aan te gaan. Alles duurzaam en gericht op een lange termijn invulling, niet voor even of even snel, maar werken aan maatwerk als oplossing voor jaren.

Daniël in het dagelijks leven
In het dagelijks leven besteed ik graag tijd en aandacht aan mijn vrouw en zoontje. Daarnaast geniet ik graag met hen van zonvakanties, vrienden en familie. Een andere favoriete bezigheid van mij is om te barbecueën op mijn “Basterd” buitenkeuken grill. En om alles in proporties te houden en gezond te blijven vermaak ik mij 3x per week in de gym. Ik ben positief ingesteld, houd van gezelligheid en geniet van het leven.

Kim Wijnands
Kim Wijnands

Kim Wijnands

Kim Wijnands

kim.wijnands@autojobs.nl
0630186028

Na mijn MBO-opleiding Economie besloot ik op zoek te gaan naar mijn eerste baan. In oktober 2001 schreef ik mij onder andere in bij AutoJobs als werkzoekende ten behoeve van het autobedrijf. Na een eerste kennismaking werd mij verrassend gevraagd of ik misschien interesse zou kunnen hebben in een bij AutoJobs vacante werkplek. Dát leek mij wel wat waarna ik per 1 Januari 2002 ben gestart als medewerk(st)er databeheer. Inmiddels ben ik – zulks na de start van AutoFlexs (2006) – actief als Manager Operations AutoFlexs BV & Directie Assistente.

Kim binnen AutoJobs Professionals
De eerste 8 jaar heb ik fulltime gewerkt. Vanaf 2010 werk ik 3 dagen per week en verzorg vanuit mijn hoger kennisniveau binnen mijn arbeidsomgeving alle facturatie ten behoeve van AutoJobs Professionals (voorheen AutoJobs & AutoFlexs), maak ik arbeidsovereenkomsten aan voor onze merk- en systeemspecialisten, maak ik detacheringovereenkomsten op voor inlenende partijen en beheer al het bijkomende inzake een sluitende personeelsadministratie. Heb ik nog tijd over dan help ik actief mee met het up-to-date houden van het relatiebeheersysteem cq dataplatform: actualisatie van alle data met betrekking tot kandidaten en opdrachtgevers en/of inleners. Ruime diversiteit in mijn werkzaamheden en het veelvuldig contact met ook hier een grote diversiteit aan mensen maken mijn baan erg leuk. Ook mijn verschillende collega’s zorgen telkens weer voor een fijne werkdag.

Kim in het dagelijks leven
Als je vraagt naar mijn eigenschappen dan ben ik betrouwbaar, nieuwsgierig, eigenwijs, direct en loyaal. Gelukkig getrouwd en mijn 2 kinderen mijn grootste hobby, ik heb een zoon en dochter. Daarnaast blijven shoppen, uit eten gaan en bankhangen natuurlijk erg leuk.

Anky Willems
Anky Willems

Anky Willems

Anky Willems

anky.willems@autojobs.nl
0657599230

Na mijn opleiding HEAO-CE in Amsterdam ben ik 15 jaar fulltime werkzaam geweest bij verschillende internationale bedrijven: DHL, Walt Disney, Sportlife en Johnson & Johnson. Bij deze bedrijven ben ik het vakgebied Business Controlling gaan beheersen. In 2006 kon ik bij AutoJobs Professionals het Controllersvak parttime gaan uitoefenen, waardoor mijn werk beter te combineren werd met mijn kinderen.

Anky binnen AutoJobs Professionals
Op basis van een 3-daagse werkweek houd ik mij dagelijks bezig met het voeren van de loon- en financiële administratie, het opzetten en beheren van financiële rapportages, ben ik actief met complexere in- en externe personele vraagstukken, borg kostenbeheersing en fungeer als aanspreekpunt voor diverse leveranciers.

Het leuke van mijn huidige arbeidsomgeving: AutoJobs Professionals is een relatief kleine organisatie. Hierdoor kan ik uitvoering geven aan het ‘totale financiële plaatje’ en van hieruit mede sturing geven aan diverse bedrijfsprocessen. Dit in tegenstelling tot mijn vorige werkplekken waar slechts onderdelen van het financiële proces in mijn verantwoordelijkheidsgebied lagen. AutoJobs Professionals is nog steeds een bedrijf in beweging en optimalisatie van het gehele financiële proces blijft daardoor telkens weer een uitdaging. Mijzelf typeren? Ik ben sociaal, perfectionistisch, zelfstandig, leergierig en zeker niet de minste van de 5 een levensgenieter.

Anky in het dagelijks leven
Buiten werktijd om ben ik gezellig druk met de kinderen, houd ik van koken, afspreken met familie en vrienden, uit eten gaan en bezoek ik graag het theater. Dagelijks probeer ik de 10.000 stappen te zetten, rijd ik regelmatig 'een rondje' op mijn sportfiets en sta af en toe op de ski’s. Naast manlief heb ik 3 kinderen; twee jongens van 17 en 13, een meisje van 15 en een hond. De jongens voetballen allebei en het meisje rijdt paard. Vandaar dat ik ook regelmatig langs de lijn c.q. paardenbak te vinden ben. Met het hele gezin ondernemen we veel leuke dingen, zoals bijvoorbeeld naar de film gaan, een voetbalwedstrijd bezoeken, uit eten en op vakantie gaan.

Marcel Post
Marcel Post

Marcel Post

Marcel Post

marcel.post@autojobs.nl
035-5237273

Na een 4-jarige opleiding op het ROC Aventus in Apeldoorn, heb ik deze school verlaten met een diploma 'Verkoopleider personenauto's. Omgang met mensen, adviseren en auto's waren voor mij de beste ingrediënten om de sales in te stappen. De merken Renault, SEAT en Škoda heb ik tot aan mijn 37e met veel plezier mogen verkopen. Na al die jaren werd het tijd voor een nieuwe uitdaging, een uitdaging waar ik nieuw energie van krijg welke tegelijkertijd beter te combineren is met mijn andere passie...... mijn gezin.

Marcel binnen AutoJobs Professionals

4 dagen per week ben ik te vinden aan het dataeiland op ons kantoor in Hilversum. Hier ben ik vooral druk bezig om met mensen in contact te komen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Het geeft mij een voldaan gevoel en dus energie om mensen die graag iets (anders) willen, hierbij te mogen helpen middels onze kennis en contacten binnen de auto, schade en vrachtwagen branche. Uiteindelijk hoop ik mezelf hier verder te kunnen ontwikkelen als een voltallige intermediair.

Marcel in het dagelijks leven

Samen met mijn vrouw hebben wij 3 prachtige stoere zoons. Op de zaterdagen ben ik altijd langs de lijn te vinden met onze middelste. Van zijn team ben ik voetballeider geworden sinds ik uit de sales ben. Als het lukt ga ik ook graag even kijken bij onze oudste, hij is sinds kort als keeper begonnen. Daarnaast ondernemen wij graag leuke dingen met ons gezin zoals dagjes uit, weekendjes weg, lekker uit eten en wandelen in de bossen.

William Chong
William Chong

William Chong

William Chong

william.chong@autojobs.nl
0355237273

.

Administrateur

Administrateur

Administrateur

anky.willems@autojobs.nl
0657599230

Jouw werkzaamheden:

  • je bent de rechterhand van de Business Controller
  • je verwerkt inkomende en uitgaande facturen
  • je verwerkt dagelijks de bankboekingen
  • je optimaliseert debiteurenbeheer
  • je bewaakt samen met het team de processen rondom de NEN 4400-1 certificering
  • je assisteert bij het samenstellen van de btw-aangiften, jaarcijfers en de salarisverwerking

Wie zoeken wij:

  • een gezellige 'Pietje precies' die het leuk vindt om met cijfertjes te werken en zorgt dat alles aansluit
    Daarnaast:
  • werk je zelfstandig en pro actief
  • vind je het leuk samen te werken
  • houd je van aanpakken
  • heb je ervaring met MicroSoft Office
  • heb je ervaring met Account View (pré)
  • heb je ervaring met FlexService (pré)
  • ben je sterk in de Nederlandse taal
  • wil je jezelf blijven ontwikkelen

Jouw arbeidsvoorwaarden:

  • € ??? bruto per maand*
  • 24 uur (tijden in overleg)
  • 25 vakantiedagen*
  • 8,33% vakantiegeld
  • goede reiskostenregeling
  • mogelijkheid training en opleiding
  • mogelijkheid deelname fietsplan
    * (indicatie obv 40-urige werkweek)

Wat we voor je doen:

  • je komt te werken in een informele werkomgeving met een tiental superleuke directe collega’s
  • er heerst een huiskamersfeer in het pand en dat merk je vanaf het moment dat je binnenkomt
  • het bedrijf is (nog steeds) groeiende en in ontwikkeling en voor de backoffice en administratie brengt dit telkens leuke nieuwe uitdagingen met zich mee
  • dat werken in finance saai zou zijn, is bij ons zeker niet van toepassing
  • uiteraard is de vergoeding tegen goede en marktconforme arbeidsvoorwaarden

Solliciteer direct

Wendy de Graaff
Wendy de Graaff

Wendy de Graaff

Wendy de Graaff

wendy.degraaff@autojobs.nl
0630211438

Na mijn opleiding aan het MTRO te Utrecht heb ik 12 jaar op een reisbureau gewerkt. Eerst als Reis Adviseuse en daarna als Manager. Toen de reisorganisatie in zwaar weer terecht kwam (2008) ben ik gestart bij een makelaar - als regiomanager. Daar constateerde ik dat het werken in een Backoffice omgeving mij zeer goed lag – leuk! Dit gecombineerd met mijn administratieve vaardigheden, maar toch ook de voorkeur om veelvuldig met mensen te werken, deed mij besluiten actief op zoek te gaan naar een baan binnen de uitzendsector. Gevonden, en na 4,5 jaar ervaring te hebben opgedaan als Backoffice Medewerker bij een grotere uitzender in onze hoofdstad Amsterdam kwam ik in contact met Ernst de Roo. Door aanbieding van een bredere functie, de locatie van het bedrijf en de opzet van het bestaande team heb ik de switch naar AutoJobs Professionals (voorheen AutoFlexs) gemaakt.

Wendy binnen AutoJobs Professionals
Ik ben 3 dagen werkzaam als Backoffice Intercedente. Ik houd mij vooral bezig met de administratieve verwerking van contracten en gewerkte uren. Daarbij heb ik veelvuldig contact met uitzendkrachten en opdrachtgevers. De variatie in de werkzaamheden, het persoonlijke contact en het werken in een klein maar professioneel team maken het werken bij AutoJobs Professionals tot een feestje.

Wendy in het dagelijks leven
Ik woon samen met mijn vriend en onze 2 dochters. Onze weekenden zijn dan ook vooral gevuld met familie uitstapjes, filmavonden en het gezellig samenzijn met familie en vrienden. Verder lees ik in mijn vrije tijd literaire thrillers, ga ik graag uit eten en shoppen met vriendinnen en volg ik ter ontspanning een wekelijkse yogasessie.

Willem Kok
Willem Kok

Willem Kok

Willem Kok

willem.kok@autojobs.nl
0355237273

Na de HAVO op mijn zestiende naar de IVA in Driebergen gegaan en met mijn A-diploma op zak ben ik na deze geweldige studietijd terechtgekomen bij Autovisie in Amsterdam. Daar heb ik drie jaargangen (mee)gewerkt aan het Autovisie Jaarboek. De combinatie van techniek en mensen adviseren was voor mij de aanleiding service-adviseur te worden bij VAG in Arnhem. Na ruim tien jaar hier het vak geleerd te hebben op een kleine vestiging ben ik gevraagd bij BMW te komen werken. Deze opstap duurde ruim dertien jaar en was een waardevolle aanvulling op mijn kennis en ervaring. Toen kwam AutoJobs in beeld en kon ik mijn ervaring gebruiken op verschillende dealerbedrijven met tijdelijke capaciteits-nood. Erg interessant om zodoende verschillende bedrijven te leren kennen die jouw kennis en ervaring goed kunnen gebruiken.

Willem binnen AutoJobs Professionals

Binnen AutoJobs Professionals houdt ik mij voornamelijk bezig met het werven en screenen van ons veelzijdige kandidatenbestand om daarmee tot een goede match te komen met de vraagstukken die ons uit het hele land toevertrouwd worden. Daarnaast komt het ook voor dat ik in bijzondere gevallen ook nog bij dealers mijn inzet mag doen. Een mooie combinatie om kennis en ervaring te gebruiken bij mensen en bedrijven die tijdelijk hulp nodig hebben.

Willem in het dagelijks leven

Samen met mijn vrouw zijn wij de gelukkige ouders van Lucas. Hij is in vele opzichten net als zijn vader en wij kunnen dus naar hartelust onze gezamenlijke interesses delen en samen daarvan genieten. In onze vrije tijd zijn wij bij mooi weer veel op de Loosdrechtse plassen te vinden om daar eindeloos te genieten van de watersport en de veelzijdige natuur. Klussen doe ik ook graag in huis en in de tuin en natuurlijk wordt er ook nog bij tijd en gelegenheid naar hartelust gesleuteld. Verder genieten we van familie en vrienden, uitjes en mooie vakanties.

Hannah Groen
Hannah Groen

Hannah Groen

Hannah Groen

hannah.groen@autojobs.nl
0355237273

Ik heb een opleiding tot Schoonheidsspecialiste gevolgd, daarna 10 jaar drogisterij werk gedaan en na die periode een totaal ander werkveld verkend, namelijk de autobranche. Hier ben ik begonnen als gastvrouw bij Mercedes Benz Stern Amsterdam. Ik heb auto’s altijd al leuk gevonden, maar binnen deze functie merkte ik dat het pas echt begon te kriebelen. Ik wilde meer ontdekken en had grotere ambities. Zo solliciteerde ik bij PON, met succes, waar ik de merken VW, Seat, Skoda en Audi mocht verkopen. Na drie jaar in dienst bij PON werd ik voor de tweede keer moeder. De zaterdagen werken hoort erbij in autoland, maar dit viel lastig te combineren met privé. Dus ging ik om me heen kijken en koos ik per 1 september jl. voor een nieuwe uitdaging bij AutoJobs Professionals.

Hannah binnen AutoJobs Professionals
Mijn werk houdt in dat ik online CV’s langs ga, de juiste, werkzoekende mensen vinden en deze contacten. Vanuit daar wordt een profiel aangemaakt dat naar Ernst en Daniël gaat. Zij bepalen of er opvolging nodig is en wie we uitnodigen en plaatsen. Ik ben een mensen-mens, sociaal vaardig en communicatief sterk. Ik zie het als een uitdaging om vraag en aanbod bij elkaar te brengen, maar relaties behouden is mijn sterkste punt. Je kunt een inlener of kandidaat wel voor je winnen, maar deze behouden vergt meer investering.

Hannah in het dagelijks leven
In mijn vrije tijd volg ik met passie Formule 1. Een race-weekend is mijn weekend! Ik ben gek op auto’s maar ook op shoppen (ik blijf een vrouw hè). Wat mij verder bezighoudt thuis zijn mijn kids; dat blijft een fulltime job. :)

Intermediair

Intermediair

Intermediair

ernst.deroo@autojobs.nl
0653731505

Jouw werkzaamheden:

  • je volgt proactief leads van werkzoekenden op
  • je gaat hier dagelijks de 1e gesprekken mee aan
  • je bent uitstekend in staat competenties te kwalificeren
  • je maakt heldere en eerlijke kandidaatprofielen aan
  • je maakt hierbij gebruik van ons interne CRM-systeem
  • je boort nieuwe relaties aan en weet deze te onderhouden
  • je hebt direct en intensief contact met (vaste) opdrachtgevers
  • je zoekt oplossingen voor (complexe) personele vraagstukken
  • je gaat alle connecties aan als ambassadeur van ons bedrijf
  • je bewaakt samen met collegae doelstellingen om te groeien
  • je neemt nieuwe Professionals aan voor onze community
  • je verstrekt informatiekaarten professionals aan inleners
  • je verzendt kandidaatprofielen werkzoekenden aan opdrachtgevers
  • je verwerkt overige contact-data (AVG-proof) in ons CRM-systeem
  • je maakt uitzonderlijke afspraken met nieuwe en bestaande relaties
  • je gaat proactief en inventief aan de slag met zoekopdrachten
  • je neemt deel aan wekelijks voortgangsoverleg contractbeheer
  • je doet voorstellen ter verbetering van onze dienstverlening

Wie zoeken wij

  • je hebt ruime ervaring in Automotive
  • je hebt ervaring in HR-gerelateerde aandachtsgebieden
  • je hebt al vaker in contact gestaan met eindbeslissers in het dealerbedrijf
  • je hebt zo je netwerk opgebouwd
  • je zoekt deze contacten bewust en met plezier op
  • je hebt senioriteit in optreden en handelen
  • je bent commercieel vaardig
  • je bent administratief punctueel
  • je bent inventief en creatief
  • je hebt interesse in wat mensen beweegt en hen succesvol maakt
  • je bent jezelf en verbindt enkel vanuit eigen overtuiging
  • je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • je bent sociaal en communicatief vaardig
  • je hebt een positieve grondhouding en zet hiermee dingen eenvoudig in beweging
  • je collega's gaan graag met jou om
  • je beschikt over HBO werk- en denkniveau

Jouw arbeidsvoorwaarden:

  • € 5.000 bruto per maand
  • 25 vakantiedagen
  • 8,33% vakantiegeld
  • gebruik zaakwagen
  • directe deelname aan pensioenfonds StiPP
  • mogelijkheid training en opleiding
  • overig zie CAO-Motorvoertuigen

Wat we voor je doen:

  • wij bieden je een leuke informele werkomgeving met een team van enthousiaste collega’s
  • de baan biedt veel afwisseling en de mogelijkheid om veel te leren
  • wij houden kantoor in een mooie gerestaureerde boerderij in het centrum van Huizen; onze koffie is heerlijk en ’s winters is het goed vertoeven bij de brandende openhaard
  • dit alles uiteraard tegen goede en marktconforme arbeidsvoorwaarden

Solliciteer direct

Roger Elstgeest
Roger Elstgeest

Roger Elstgeest

Roger Elstgeest

roger.elstgeest@autojobs.nl
0355237273

Na de afronding van mijn tweejarige (voor)opleiding aan het I.V.A. in Driebergen ben ik medio 1998 aangevangen als verkoopadviseur bij een Toyota-dealer in Noord-Holland. Het vak van verkoopadviseur nieuwe en gebruikte automobielen heb ik ruim 15 jaar aaneengesloten uitgeoefend. Na deze mooie periode ben ik in 2013 begonnen als Service Adviseur. Dit voornamelijk binnen Universeel omgevingen om dit uiteindelijk 3 jaar te blijven doen, alvorens in gesprek te geraken met AutoFlexs B.V.

Roger binnen AutoJobs Professionals
Eind 2016 is mij gevraagd kennis te komen maken op het kantoor van AutoJobs Professionals (voorheen AutoFlexs & AutoJobs) in Huizen. Na een plezierig gesprek is mij vervolgens aangeboden deel te gaan nemen aan de activiteiten van het interne team van AutoFlexs B.V. Daar heb ik niet lang over nagedacht en ben erin gesprongen – om te starten als data-medewerker t.b.v. de activiteiten van AutoFlexs B.V.

Ik sta hier dagelijks in contact met opdrachtgevers (inleners) en kandidaten (werkzoekenden of eigen krachten). Uiteraard met als doel een (positieve) match tot stand te brengen tussen inlener en werkzoekenden of vakkrachten uit de eigen pool (vraag en aanbod). Dit uitdagende werk bevalt mij erg goed en geeft mij ruime voldoening bij succes, na geleverde inspanning(en).

Roger in het dagelijks leven
Fietsen, fietsen, fietsen en varen, varen, varen. Dat zijn mijn 2 grote hobby’s waar ik vooral zomers veel mee bezig ben. Daarnaast klus ik graag aan eigen auto’s, bijvoorbeeld mijn eigen klassieke MERCEDES-BENZ. In de winterperiode - als de dagen korter worden - lees ik graag een goed boek. Eind van de winter pleeg ik natuurlijk de nodige onderhoud- en voorbereidingswerkzaamheden aan mijn boot, met het oog op het volgende vaarseizoen.

Tijdens vakanties in de zomer of het najaar verblijf ik meestal in eigen land (tja, die boot) maar een kortstondige vakantie in het bijzijn van mijn familie, en dan wél in het buitenland, ga ik zeker niet uit de weg.

Teun de Roo
Teun de Roo

Teun de Roo

Teun de Roo

Cv@autojobs.nl
035 523 7273

-

Jayden Dumortier
Jayden Dumortier

Jayden Dumortier

Jayden Dumortier

cv@autojobs.nl
035 523 7273

Na mijn middelbare school heb ik besloten een beroepshavo marketing en communicatie te volgen. Ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding. Alle handige informatie die ik op school leer kan ik perfect aansluiten op werk gebied.

Jayden binnen AutoJobs Professionals

Op basis van een 3-daagse werkweek hou ik mij voornamelijk bezig met het bijhouden van de website, het bijhouden van de Instagram en LinkedIn pagina, het interviewen van kandidaten, het bewerken van video’s, het versturen van de nieuwsbrief en het controleren van de vacatures. Daarnaast help ik met andere klussen waar nodig.

Jayden in het dagelijks leven

In mijn vrije tijd hou ik mij voornamelijk bezig met leuke dingen doen! Ik vind gamen erg leuk, afspreken met vrienden, lekker uit eten gaan en koken. Wat mij verder bezig houd is mijn hobby voor lego. Ik ben al snel een hele avond kwijt aan het bouwen van een nieuw pakket!

Movies

Verzeker jezelf van veilig inlenen
Voor werkgevers

Leen je personeel in bij een gecertificeerd bureau. Vergewis je ervan dat jouw bureau NEN 4400-1 gecertificeerd is, ingeschreven is bij de Stichting Normering Arbeid en betaal gedeeltelijk naar een G-Rekening. Voorkom problemen en zorg voor een goede nachtrust. Wil je er veel meer van weten? Lees onze uitgebreide pagina en vergroot je kennis.