Over ons

Kenmerkend voor AutoJobs Professionals

Ons doel: hoogwaardige detachering, uitzending en werving & selectie in Automotive. En onze missie: kwalitatieve verbindingen tot stand brengen tussen werkzoekenden enerzijds en werkgevers die op zoek zijn naar personeel anderzijds. Dan wel als maatwerk eigen Professionals inzetten op tijdelijke projecten. Hierbij altijd op zoek naar duurzame relaties. Actief werkend aan meerwaarde creatie in onze dienstverlening vanuit uitstekende sectorkennis en forse netwerkomvang.

Specialist in Automotive
Specialist in Automotive
Opgericht in 2000
Opgericht in 2000
100+ professionals
100+ professionals
NEN 4400-1       + G-rekening
NEN 4400-1 + G-rekening
Interne vacatures
Over ons

Interne vacatures

AutoJobs Professionals is ook zélf op zoek naar nieuwe medewerkers. Lijkt het jou leuk om je aan te sluiten bij ons leuke en enthousiaste team van medewerkers? Word jij blij van werving & selectie, detacheren en uitzenden? Klik op onderstaande knop en bekijk welke posities we nu beschikbaar hebben. Reageer! Laat ons weten wie je bent en wat je zoekt.

Over ons

Autojobs Professionals; voorbije jaren in vogelvlucht

2000/2001/2002

Oprichting AutoJobs door Ernst de Roo, dan 14 jaar actief in Automotive. Weinig kennis van HR – véél sectorkennis. Aanvankelijk Werving & Selectie, het verbinden van werkzoekenden enerzijds en werkgevers anderzijds. Voorjaar 2001 betrekken het Plein 2000 – 131 te Huizen. Begin 2002 worden 5 FTE aangetrokken, allen mét sectorkennis. Forse stijging aantal opdrachtgevers, ook grotere marktpartijen sluiten aan.

2005/2006/2007

Na economische neergang in de jaren 2003 en 2004 neemt de vraag in 2005 weer toe. We breiden huisvesting uit met de naastgelegen bedrijfsruimte. Groei naar 8 FTE. In 2006 voegen we AutoFlexs BV toe. Dezelfde doelgroep en clientèle, andere kernactiviteit. We faciliteren inleners met tijdelijke inzet van automotive vakkrachten, merk- en systeemspecialisten die vlot kunnen toevoegen. De 1e 6 specialisten worden aangetrokken. Begin 2007 neemt de vraag naar personeel grote vormen aan. We scheuren uit ons jasje en verhuizen naar de Rijksweg-Noord 81 te Naarden. Groei naar 16 FTE.

2008/2009/2010

Medio maart totale vraaguitval. Vraag naar werving & selectie krimpt 80%. We verbranden reserves en denken na over de toekomst. Het aantal FTE schalen we noodgedwongen terug. Krimp naar 6 FTE, blijven er 6. Vraag naar inzet van tijdelijke vakkrachten stijgt. Inzet op kortere periodes van 2-3 maanden. Al gauw zijn we een traditionele uitzender. Begin 2010: werving & selectie is uit. Inzet van tijdelijke vakkrachten is in. Bij veel bedrijven is de bezetting lean & mean. Neemt het werk iets toe dan is er personeelstekort. Dan volstaat tijdelijke invulling. Het aannemen van eigen werknemers is voor autobedrijven dan nog héél ver weg.

2011/2012/2013

AutoFlexs BV groeit enorm. Het aantal uitzenduren overschrijdt elke fantasie. Begin 2012 werken we nog steeds met 6 FTE en onze huisvesting is véél te groot. Terug naar Huizen; Langestraat 10. Prachtige oude boerderij hartje oude dorp en beschikbaar door de crisis waarin we verkeren. Begin 2013 besluiten we anders te gaan werken: we gaan voor periodiek & professioneel contact met werkzoekenden, welke zich bij ons bedrijf hebben ingeschreven. Al snel zijn 4 datamedewerkers actief om direct en indirect werkzoekenden periodiek op te volgen. Groei naar 10 FTE.

2015/2016/2017

In 2015 bemiddelen we 600 uitzendkrachten. Cijfermatig een weetje, maar administratief een klus. We nemen salarisverwerking in eigen beheer en besluiten onze bedrijfsactiviteiten te certificeren (NEN 4400-1). Vanaf 2016 neemt het aanbod van beschikbare vakkrachten drastisch af. Een structureel tekort is een feit. Waar uitzending de afgelopen jaren oplossing bracht, doet dit het nu niet meer. Werknemers krijgen het voor het zeggen, willen een vaster contract, minder risico lopen. Detachering betekent voor werknemers méér zekerheid: een contract voor (on)bepaalde tijd. Altijd recht op doorbetaling van loon. Om de kwaliteit van onze dienstverlening te borgen, besluiten we het aantal eigen medewerkers in dienst van AutoFlexs BV fors te verhogen. De kwaliteit van onze dienstverlening stijgt zienderogen.

2019/2020

We zijn nu detacheerder, uitzender en werving & selectiebureau. We besluiten verder te gaan onder één vlag. Opdracht: AutoJobs BV en AutoFlexs BV samenvoegen tot één bedrijf. Met dit idee onder de arm ontwikkelt ondernemer en entrepreneur Ernst de Roo langzaamaan het model 2020 en verder. En dan 2020: wat moeten we zeggen. COVID-19 gooit roet in het eten. In maart 2020 krijgen we 80% van alle uitzendkrachten en gedetacheerden terug. Niet lang overigens, nog geen 6 weken later mag de helft al weer terugkeren naar zijn werkplek. We ontvangen NOW en besluiten zoveel mogelijk mensen aan te houden. Iets wat we niet elke uitzender en detacheerder hebben zien doen.

2021

AutoJobs Professionals BV. Voorheen AutoJobs BV en AutoFlexs BV nu onder één dak. Actief in detachering, uitzending en werving & selectie. Natuurlijk nog steeds exclusief automotive. In detachering beschikken we over een eigen Community – een team van 100+ vaste eigen merk- en systeemspecialisten – AutoJobs Professionals. In uitzending verbinden we starters, 60+ers, direct werkzoekenden tijdelijk in productiewerk aan onze clientèle. In werving & selectie verbinden we veelal werknemers in een vaste baan aan een volgende werkgever. Surf door onze site of download onze APP en beleef de wereld die we thans hebben gecreëerd. Personeelsbemiddeling in automotive, vóór automotive specialisten, dóór automotive specialisten.

Over ons

Bekijk ons team

Graag stellen we ons even voor. Bekijk ons zakelijk én privé. Gemene deler is de sector Automotive. Voor aanvang bij AutoJobs Professionals was het deze sector waarin wij allemaal eerder werkzaam zijn geweest. Wij zijn AutoJobs Professionals, vóór automotive specialisten, dóór automotive specialisten.

Assistent Business Controller

Assistent Business Controller

Assistent Business Controller

anky.willems@autojobs.nl
0657599230

Werkzaamheden:

  • je bent de rechterhand van de Business Controller
  • je verwerkt inkomende en uitgaande facturen
  • je verwerkt dagelijks de bankboekingen
  • je optimaliseert debiteurenbeheer
  • je bewaakt samen met het team de processen rondom de NEN 4400-1 en ABU certificering
  • je assisteert bij het samenstellen van de btw aangiften, jaarcijfers en de salarisverwerking

Wie zoeken wij:

  • je bent een gezellige 'Pietje precies' die het leuk vindt om met cijfertjes te werken en zorgt dat alles aansluit
  • je werkt zelfstandig en pro actief
  • je vindt het leuk samen te werken
  • je houdt van aanpakken
  • je hebt ervaring met MicroSoft Office
  • je hebt ervaring met Account View (pré)
  • je hebt ervaring met FlexService (pré)
  • je bent sterk in de Nederlandse taal
  • je wil jezelf blijven ontwikkelen

Jouw arbeidsvoorwaarden:

  • € 3.300 per maand*
  • 24 - 32 uur (tijden in overleg)
  • 25 vakantiedagen*
  • 8,33% vakantiegeld
  • goede reiskosten regeling
  • mogelijkheid training en opleiding
  • mogelijkheid deelname fietsplan

* (indicatie obv een 40-urige werkweek)

Wat we voor je doen:

  • Op de vloer heerst een 100% informele en open werksfeer
  • De groep ademt een (bovengemiddelde) positieve energie
  • Het pand en beschikbare tools welke ter beschikking staan bij uitvoering van je werkzaamheden dragen sterk bij aan deze positieve energie
  • Behaalde persoonlijke successen worden (h)erkent en jou toebedeeld, zo nodig zelfs met je gevierd (waardering zien wij als arbeidsvoorwaarde)
  • Onze focus ligt op verdere uitrol van onze ideeën (AutoJobs 3.0), verdere ontwikkeling en de hiermee gepaard gaande verdere groei
  • Natuurlijk ben jij speler binnen ons Event-programma en (vrijwel) altijd aanwezig wanneer deze plaatsvinden
  • Binnen onze activiteiten bestaat er voldoende ruimte om flexibel met jouw reguliere werktijden, reguliere werkdagen, (extra) verlofuren etc. om te gaan, mits in goed onderling overleg. We gaan hier gemakkelijk mee om
  • We beschikken over een eigen kinderopvang (compleet ingerichte speelkelder, groot 100m2). Ook jouw kinderen zijn bij ons welkom
  • Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein of het treinstation (Hilversum Mediapark) op 6 - 7 minuten loopafstand
Anky Willems
Anky Willems

Anky Willems

Anky Willems

anky.willems@autojobs.nl
0657599230

Na mijn opleiding HEAO-CE in Amsterdam ben ik 15 jaar fulltime werkzaam geweest bij verschillende internationale bedrijven: DHL, Walt Disney, Sportlife en Johnson & Johnson. Bij deze bedrijven ben ik het vakgebied Business Controlling gaan beheersen. In 2006 kon ik bij AutoJobs Professionals het Controllersvak parttime gaan uitoefenen, waardoor mijn werk beter te combineren werd met mijn kinderen.

Anky binnen AutoJobs Professionals
Op basis van een 3-daagse werkweek houd ik mij dagelijks bezig met het voeren van de loon- en financiële administratie, het opzetten en beheren van financiële rapportages, ben ik actief met complexere in- en externe personele vraagstukken, borg kostenbeheersing en fungeer als aanspreekpunt voor diverse leveranciers.

Het leuke van mijn huidige arbeidsomgeving: AutoJobs Professionals is een relatief kleine organisatie. Hierdoor kan ik uitvoering geven aan het ‘totale financiële plaatje’ en van hieruit mede sturing geven aan diverse bedrijfsprocessen. Dit in tegenstelling tot mijn vorige werkplekken waar slechts onderdelen van het financiële proces in mijn verantwoordelijkheidsgebied lagen. AutoJobs Professionals is nog steeds een bedrijf in beweging en optimalisatie van het gehele financiële proces blijft daardoor telkens weer een uitdaging. Mijzelf typeren? Ik ben sociaal, perfectionistisch, zelfstandig, leergierig en zeker niet de minste van de 5 een levensgenieter.

Anky in het dagelijks leven
Buiten werktijd om ben ik gezellig druk met de kinderen, houd ik van koken, afspreken met familie en vrienden, uit eten gaan en bezoek ik graag het theater. Dagelijks probeer ik de 10.000 stappen te zetten, rijd ik regelmatig 'een rondje' op mijn sportfiets en sta af en toe op de ski’s. Naast manlief heb ik 3 kinderen; twee jongens van 17 en 13, een meisje van 15 en een hond. De jongens voetballen allebei en het meisje rijdt paard. Vandaar dat ik ook regelmatig langs de lijn c.q. paardenbak te vinden ben. Met het hele gezin ondernemen we veel leuke dingen, zoals bijvoorbeeld naar de film gaan, een voetbalwedstrijd bezoeken, uit eten en op vakantie gaan.

Roderik van de Linde
Roderik van de Linde

Roderik van de Linde

Roderik van de Linde

roderik.vandelinde@autojobs.nl
0355237273

Na de IVA afgerond te hebben, heb ik mijn militaire dienstplicht vervuld. Waarna ik werd uitgezonden naar voormalig Joegoslavië. Hier gewerkt bij de genie als aggregaat monteur. Na mijn dienstplicht ben ik begonnen bij een Ford dealer als verkoper. Daarna ben ik een aantal jaar gaan werken bij het RDC datacenter met het verwerken van automotive data. Vervolgens ben ik in dienst getreden bij Citroën om daar in de werkplaats te gaan werken, hier heb ik de facturering en garantieclaims uitgevoerd.

Roderick binnen AutoJobs Professionals
Nadat het bedrijf is gaan reorganiseren ben ik vanaf 2015 bij Autojobs Professionals begonnen waarbij ik voor kortere of langere tijd gedetacheerd wordt bij autobedrijven en leasemaatschappijen voor het uitvoeren van de werkplaats facturatie.

Roderick in het dagelijks leven
Ik ben getrouwd en heb 1 zoon, hier spendeer ik veel tijd mee. Bovendien kook ik graag in mijn vrije tijd voor mijn familie en vrienden. Daarnaast ga ik ook graag windsurfen.

Fleur van 't Veld
Fleur van 't Veld

Fleur van 't Veld

Fleur van 't Veld

fleur.vantveld@autojobs.nl
0682494032

Na mijn opleiding als Horeca ondernemer aan het Summa College te Eindhoven, ben ik enkele jaren werkzaam geweest in het hogere restaurant segment. Op een gegeven moment miste ik een betere verdeling van werk-privé en ben ik gevraagd om voor een uitzendbureau als recruiter te komen werken. Hier heb ik veel kennis opgedaan in het werven van kandidaten, contact onderhouden met opdrachtgevers en was ik tevens verantwoordelijk voor de complete verloning van twee vestigingen. Na enkele jaren begon een nieuwe stap toch erg te kriebelen en ben ik bij een stichting aan de slag gegaan met een grote maatschappelijke impact. Stiekem miste ik toch de zakelijke wereld en was ik dan ook erg enthousiast toen ik benaderd werd door Autojobs Professionals om de backoffice te komen versterken. Zodoende werk ik hier nu alweer enige tijd met erg veel plezier!

Fleur binnen AutoJobs Professionals
Ik werk 3 dagen per week als Backoffice Intercedente. Ik ben dan ook verantwoordelijk voor het verwerken van de urenregistratie, facturatie en maak ik contracten op voor detacheerders en uitzendkrachten. Elke dag komen er weer nieuwe vraagstukken bij ons binnen en ik vind het erg leuk om hier samen met mijn collega's in te duiken en deze op te lossen. Dat houdt het werk uitdagend! Verder vind ik de familiesfeer die binnen Autojobs hangt erg verwelkomend.

Fleur in het dagelijks leven
Ik woon samen met mijn man, zoontje en 2 eigenwijze cavia's in het wonderschone Amersfoort. Mijn vrije tijd is vooral gevuld met wandelingen, familie bezoekjes en lezen. Verder houd ik ervan om kleinschalig citytrips voor vrienden samen te stellen en kan ik erg genieten van een bijzondere wijn-spijscombinatie.

Kim Wijnands
Kim Wijnands

Kim Wijnands

Kim Wijnands

kim.wijnands@autojobs.nl
0630186028

Na mijn MBO-opleiding Economie besloot ik op zoek te gaan naar mijn eerste baan. In oktober 2001 schreef ik mij onder andere in bij AutoJobs als werkzoekende ten behoeve van het autobedrijf. Na een eerste kennismaking werd mij verrassend gevraagd of ik misschien interesse zou kunnen hebben in een bij AutoJobs vacante werkplek. Dát leek mij wel wat waarna ik per 1 Januari 2002 ben gestart als medewerk(st)er databeheer. Inmiddels ben ik – zulks na de start van AutoFlexs (2006) – actief als Manager Operations AutoFlexs BV & Directie Assistente.

Kim binnen AutoJobs Professionals
De eerste 8 jaar heb ik fulltime gewerkt. Vanaf 2010 werk ik 3 dagen per week en verzorg vanuit mijn hoger kennisniveau binnen mijn arbeidsomgeving alle facturatie ten behoeve van AutoJobs Professionals (voorheen AutoJobs & AutoFlexs), maak ik arbeidsovereenkomsten aan voor onze merk- en systeemspecialisten, maak ik detacheringovereenkomsten op voor inlenende partijen en beheer al het bijkomende inzake een sluitende personeelsadministratie. Heb ik nog tijd over dan help ik actief mee met het up-to-date houden van het relatiebeheersysteem cq dataplatform: actualisatie van alle data met betrekking tot kandidaten en opdrachtgevers en/of inleners. Ruime diversiteit in mijn werkzaamheden en het veelvuldig contact met ook hier een grote diversiteit aan mensen maken mijn baan erg leuk. Ook mijn verschillende collega’s zorgen telkens weer voor een fijne werkdag.

Kim in het dagelijks leven
Als je vraagt naar mijn eigenschappen dan ben ik betrouwbaar, nieuwsgierig, eigenwijs, direct en loyaal. Gelukkig getrouwd en mijn 2 kinderen mijn grootste hobby, ik heb een zoon en dochter. Daarnaast blijven shoppen, uit eten gaan en bankhangen natuurlijk erg leuk.

Kim de Graaf
Kim de Graaf

Kim de Graaf

Kim de Graaf

kim.degraaf@autojobs.nl
0630211438

Na de opleiding Hotel- & Eventmanagement te hebben afgerond heb ik kort een jaartje wat met evenementen gedaan en daarna werkervaring opgedaan als Binnendienst medewerker, Customer Support medewerker en Recruiter. De rode draad is het servicegericht bezig zijn, nauwkeurig administratie verwerken en het contact met klanten/kandidaten onderhouden. Toen ik werd benaderd door Hannah werd ik gelijk enthousiast over AutoJobs.


Kim binnen AutoJobs Professionals
Per februari 2024 ben ik bij AutoJobs gestart als Backoffice Intercedent. Op deze afdeling werk ik 4 dagen per week. Ik ben o.a. het aanspreekpunt voor uitgezonden en gedetacheerde collega’s, maak contracten op en zorg voor alle administratieve handelingen die daarbij komen kijken. Ik heb een warm welkom ervaren en voel mij hier gelijk thuis!


Kim in het dagelijks leven
Ik ben getrouwd met Mark en samen hebben wij een zoontje, Willem. In mijn vrije tijd draait het om familie en vrienden. Vaak in het teken van lekker eten dus daarnaast regelmatig sporten kan geen kwaad. Wekelijks ben ik te vinden bij bootcamp, luister graag naar muziek en podcasts en pak ik bij goed weer mijn SUP-board erbij. Ik heb mij ingeschreven voor een 10km run dus mijn hardloopschoenen heb ik ook weer uit de kast getrokken!

Samen met Mark en Willem woon ik in Loosdrecht. Een plek wat voor ons al een beetje aanvoelt als vakantie. Waar wij zomers nog meer te vinden zijn? Italië! In mijn vrije tijd probeer ik daarom ook wat Italiaans te leren.

Ciao!

Backoffice Intercedent

Backoffice Intercedent

Backoffice Intercedent

ernst.deroo@autojobs.nl
0653731505

Werkzaamheden:

  • je bent het aanspreekpunt voor je uitgezonden en gedetacheerde collega’s
  • je onderhoudt contact met hun opdrachtgevers
  • je maakt contracten op in FlexService (FSP)
  • je zorgt voor alle administratieve afhandelingen die daarbij komen kijken
  • je bewaakt samen met het team de processen rondom wet- en regelgeving (CAO) en Certificering
  • je kunt ook ingezet worden voor het uitvoeren van marketingactiviteiten

Wie zoeken wij:

  • je bent een sociale communicatieve 'duizendpoot'
  • je vindt het leuk om contact te onderhouden met je collega's in het veld en veel voor ze te regelen, zodat zij optimaal kunnen functioneren bij onze opdrachtgevers
  • je bent accuraat en klantgericht
  • je bent goed in samenwerken
  • je bent pro actief en je houdt van aanpakken
  • je hebt ervaring met MicroSoft Office
  • je bent in het bezit van de Basiscursus uitzendmedewerker of bereid deze te halen
  • je hebt bij voorkeur ervaring met softwarepakket FlexService
  • je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • je vindt het leuk om jezelf te blijven ontwikkelen
  • je hebt een vrolijke instelling
  • ervaring binnen de uitzendbranche en/of autobranche een pré

Jouw arbeidsvoorwaarden:

  • € 3.300 bruto per maand*
  • 24 - 32 per week (tijden in overleg)
  • 25 vakantiedagen*
  • 8,33% vakantiegeld
  • goede reiskostenregeling
  • mogelijkheid training en opleiding
  • mogelijkheid deelname fietsplan

* (indicatie obv 40-urige werkweek)

Wat wij voor je doen:

  • Op de vloer heerst een 100% informele en open werksfeer
  • De groep ademt een (bovengemiddelde) positieve energie
  • Het pand en beschikbare tools welke ter beschikking staan bij uitvoering van je werkzaamheden dragen sterk bij aan deze positieve energie
  • Behaalde persoonlijke successen worden (h)erkent en jou toebedeeld, zo nodig zelfs met je gevierd (waardering zien wij als arbeidsvoorwaarde)
  • Onze focus ligt op verdere uitrol van onze ideeën (AutoJobs 3.0), verdere ontwikkeling en de hiermee gepaard gaande verdere groei
  • Natuurlijk ben jij speler binnen ons Event-programma en (vrijwel) altijd aanwezig wanneer deze plaatsvinden
  • Binnen onze activiteiten bestaat er voldoende ruimte om flexibel met jouw reguliere werktijden, reguliere werkdagen, (extra) verlofuren etc. om te gaan, mits in goed onderling overleg. We gaan hier gemakkelijk mee om
  • We beschikken over een eigen kinderopvang (compleet ingerichte speelkelder, groot 100m2). Ook jouw kinderen zijn bij ons welkom
  • Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein of het treinstation (Hilversum Mediapark) op 6 - 7 minuten loopafstand
William Chong
William Chong

William Chong

William Chong

william.chong@autojobs.nl
0355237273

Na mijn HEAO Bedrijfseconomie in Rotterdam ben ik gaan werken bij een personeelsinformatie systeem leverancier als aftersales medewerker. Hier heb ik met plezier 3 jaar voor gewerkt. Vervolgens ben ik bij Nestle Waters terecht gekomen. Betreffende firma was o.a. hoofdsponsor van de Tour de France. Er kwam een vacature vrij als Service Adviseur bij de onze wagenparkleverancier van Nestle Waters en dat was een VW/AUDI dealer. Zo ben ik erin gerold in de wereld van de automotive. Na 1,5 jaar begon het toch te knagen hoe zou het zijn om een Premium merk te mogen vertegenwoordigen. Het werd Mercedes-Benz! Voor dit merk heb ik bij verschillende grote Mercedes-Benz dealerorganisaties ruim 10 jaar mogen vertegenwoordigen. Vervolgens een overstap gemaakt naar BMW. Met name de 4- daagse werkweek trok mij zeer aan, want ik wilde meer tijd besteden met m’n kids. In 2018 heb ik een overstap gemaakt naar AutoFlexs BV, huidige AutoJobs Professionals. Mijn opgedane kennis in de automotive was een perfecte match met AutoJobs Professionals. Middels ben ik al 5 jaar werkzaam bij AutoJobs Professionals en ik mag zeggen dat ik een trotse ambassadeur ben voor de firma.

William binnen AutoJobs Professionals
Ik ben een service adviseur die inzetbaar is zowel in de front als backoffice. Sporadisch mag ik op kantoor ons data team ondersteunen wanneer ik “op de bank zit”.
Voornamelijk ben ik voor 99% gedetacheerd bij onze opdrachtgevers.

William in het dagelijks leven
Ik ben getrouwd en we zijn gezegend met 2 kids Sam (6) en Esther (4). Onze kids zijn onze grootste hobby…. :) We gaan graag erop uit, zoals dagjes weg, naar de dierentuin en met name de grote lange vliegreizen naar Australie, Hong Kong, Vietnam en Zuid-Korea zeggen we geen nee tegen. Gelukkig hebben een grote familie, waardoor we in elk land wel een verblijf hebben.

Roger Elstgeest
Roger Elstgeest

Roger Elstgeest

Roger Elstgeest

roger.elstgeest@autojobs.nl
0355237273

Na de afronding van mijn tweejarige (voor)opleiding aan het I.V.A. in Driebergen ben ik medio 1998 aangevangen als verkoopadviseur bij een Toyota-dealer in Noord-Holland. Het vak van verkoopadviseur nieuwe en gebruikte automobielen heb ik ruim 15 jaar aaneengesloten uitgeoefend. Na deze mooie periode ben ik in 2013 begonnen als Service Adviseur. Dit voornamelijk binnen Universeel omgevingen om dit uiteindelijk 3 jaar te blijven doen, alvorens in gesprek te geraken met AutoFlexs B.V.

Roger binnen AutoJobs Professionals
Eind 2016 is mij gevraagd kennis te komen maken op het kantoor van AutoJobs Professionals (voorheen AutoFlexs & AutoJobs) in Huizen. Na een plezierig gesprek is mij vervolgens aangeboden deel te gaan nemen aan de activiteiten van het interne team van AutoFlexs B.V. Daar heb ik niet lang over nagedacht en ben erin gesprongen – om te starten als data-medewerker t.b.v. de activiteiten van AutoFlexs B.V.

Ik sta hier dagelijks in contact met opdrachtgevers (inleners) en kandidaten (werkzoekenden of eigen krachten). Uiteraard met als doel een (positieve) match tot stand te brengen tussen inlener en werkzoekenden of vakkrachten uit de eigen pool (vraag en aanbod). Dit uitdagende werk bevalt mij erg goed en geeft mij ruime voldoening bij succes, na geleverde inspanning(en).

Roger in het dagelijks leven
Fietsen, fietsen, fietsen en varen, varen, varen. Dat zijn mijn 2 grote hobby’s waar ik vooral zomers veel mee bezig ben. Daarnaast klus ik graag aan eigen auto’s, bijvoorbeeld mijn eigen klassieke MERCEDES-BENZ. In de winterperiode - als de dagen korter worden - lees ik graag een goed boek. Eind van de winter pleeg ik natuurlijk de nodige onderhoud- en voorbereidingswerkzaamheden aan mijn boot, met het oog op het volgende vaarseizoen.

Tijdens vakanties in de zomer of het najaar verblijf ik meestal in eigen land (tja, die boot) maar een kortstondige vakantie in het bijzijn van mijn familie, en dan wél in het buitenland, ga ik zeker niet uit de weg.

Hannah Groen
Hannah Groen

Hannah Groen

Hannah Groen

hannah.groen@autojobs.nl
0651015120

Na een opleiding tot Schoonheidsspecialiste te hebben gevolgd heb ik 10 jaar drogisterij werk gedaan. Na die periode heb ik een totaal ander werkveld verkend, namelijk de autobranche. Hier ben ik begonnen als gastvrouw bij Mercedes-Benz Stern Amsterdam. Ik heb auto’s altijd al leuk gevonden, maar binnen deze functie merkte ik dat het pas echt begon te kriebelen. Ik wilde meer ontdekken en had grotere ambities. Zo solliciteerde ik bij PON, met succes, waar ik de merken VW, Seat, Skoda en Audi mocht verkopen. Na drie jaar in dienst bij PON werd ik voor de tweede keer moeder. De zaterdagen werken hoort erbij in autoland, maar dit viel lastig te combineren met privé. Dus ging ik om me heen kijken en koos ik per 1 september 2021. voor een nieuwe uitdaging bij AutoJobs Professionals.

Hannah binnen AutoJobs Professionals
Mijn werk houdt in dat ik online CV’s langs ga, de juiste, werkzoekende mensen vinden en deze contacten. Vanuit daar wordt een profiel aangemaakt dat naar Ernst en Daniël gaat. Zij bepalen of er opvolging nodig is en wie we uitnodigen en plaatsen. Ik ben een mensen-mens, sociaal vaardig en communicatief sterk. Ik zie het als een uitdaging om vraag en aanbod bij elkaar te brengen, maar relaties behouden is mijn sterkste punt. Je kunt een inlener of kandidaat wel voor je winnen, maar deze behouden vergt meer investering.

Hannah in het dagelijks leven
In mijn vrije tijd volg ik met passie Formule 1. Een race-weekend is mijn weekend! Ik ben gek op auto’s maar ook op shoppen (ik blijf een vrouw hè). Wat mij verder bezighoudt thuis zijn mijn kids; dat blijft een fulltime job. :)

Online Recruiter

Online Recruiter

Online Recruiter

ernst.deroo@autojobs.nl
0653731505

Werkzaamheden:

  • Je zet vacatures uit op platforms en social media
  • Je pinpoint geschikte kandidaten bij jouw projecten
  • Je doet dit proactief – wervend nav kenmerkanalyse
  • Je doet dit reactief in reactie op uiting wens tot verandering
  • Je kwalificeert deze gevonden resultaten (shortlist)
  • Je kiest bewust met welke kandidaten jij verder gaat
  • Je benadert kandidaten via bestaande platforms
  • Je benadert kandidaten via social media
  • Je komt tot eerste gesprekken, veelal telefonisch en/of mail
  • Je draagt zorg voor completere informatie van kandidaten
  • Je kwalificeert kandidaten adhv deze nieuwe data
  • Je komt tot tweede gesprekken en maakt vervolgafspraken
  • Je maakt afspraken ter 1e kennismaking in Hilversum
  • Je vult stapsgewijs de agenda van je commerciële collegae
  • Je maakt bij al deze stappen communicatieverslagen aan
  • Je maakt rapportages van je wekelijkse activiteiten
  • Je denkt mee in verbetering van het recruitmentproces
  • Je analyseert dagelijks trends in werving en selectie
  • Je doet aanbevelingen hoe op deze trends in te spelen

Wie zoeken wij:

  • Je beschikt over (enige) online recruitment ervaring
  • Je beweegt eenvoudig op arbeidsmarkt platforms
  • Je kunt goed overweg met social media omgevingen
  • Je maakt handig gebruik van social media
  • Je communiceert gemakkelijk via de telefoon
  • Je maakt handig gebruik van Whats-APP
  • Je hebt oprecht en écht interesse in mensen (kandidaten)
  • Je vindt het leuke te achterhalen wat mensen drijft
  • Je weet hierdoor mensen in beweging te krijgen
  • Je weet zo mensen voor je te winnen
  • Je bent op een gezonde manier commercieel
  • Je communiceert van nature met een positieve energie
  • Je communiceert van nature sociaal betrokken
  • Je bent creatief en inventief, dat is een pré
  • Je ziet administratie als effectief hulpmiddel
  • Je voelt je aangetrokken tot onze sector

Jouw arbeidsvoorwaarden:

  • € 3.300 per maand*
  • 24 - 32 uur (tijden in overleg)
  • 25 vakantiedagen*
  • 8,33% vakantiegeld
  • goede reiskosten regeling
  • mogelijkheid training en opleiding
  • mogelijkheid deelname fietsplan

* (indicatie obv 40-urige werkweek)

Wat wij voor je doen:

  • Op de vloer heerst een 100% informele en open werksfeer
  • De groep ademt een (bovengemiddelde) positieve energie
  • Het pand en beschikbare tools welke ter beschikking staan bij uitvoering van je werkzaamheden dragen sterk bij aan deze positieve energie
  • Behaalde persoonlijke successen worden (h)erkent en jou toebedeeld, zo nodig zelfs met je gevierd (waardering zien wij als arbeidsvoorwaarde)
  • Onze focus ligt op verdere uitrol van onze ideeën (AutoJobs 3.0), verdere ontwikkeling en de hiermee gepaard gaande verdere groei
  • Natuurlijk ben jij speler binnen ons Event-programma en (vrijwel) altijd aanwezig wanneer deze plaatsvinden
  • Binnen onze activiteiten bestaat er voldoende ruimte om flexibel met jouw reguliere werktijden, reguliere werkdagen, (extra) verlofuren etc. om te gaan, mits in goed onderling overleg. We gaan hier gemakkelijk mee om
  • We beschikken over een eigen kinderopvang (compleet ingerichte speelkelder groot 100m2). Ook jouw kinderen zijn bij ons welkom
  • Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein of het treinstation (Hilversum Mediapark) op 6 - 7 minuten loopafstand
Sabina van Rijswijk
Sabina van Rijswijk

Sabina van Rijswijk

Sabina van Rijswijk

sabina.vanrijswijk@autojobs.nl
0645504150

Na het afronden van mijn MAVO ben ik gaan leren voor kapster. Na het behalen van mijn diploma en na even te hebben gewerkt in een salon, ging mij dit werk al snel tegenstaan. Ik rolde van de salon in een kledingwinkel. Na een tijd bedacht ik me meer uitdaging te willen en besloot ik een opleiding te starten aan de IVA in Driebergen, geboren en getogen in Driebergen dus een thuiswedstrijd voor mij. Hierna heb ik verschillende banen gehad in de automotive maar ook in andere branches. Toch blijft Automotive mij aanspreken en ben ik erg blij dat ik weer terug ben in deze branche!

Sabina binnen AutoJobs Professionals
Binnen AutoJobs ben ik Sales Support Officer. Ik ondersteun hierin de afdeling Sales. Beheer de website, houd mij bezig met vacatures, event planning, training & opleidingen etc. Een gevarieerde baan, wat ik overigens erg leuk vind!

Sabina in het dagelijks leven
Ik heb een zoon en een dochter. Hier kun je best heel druk mee zijn :-). Een hobby heb ik niet heel specifiek. Misschien klinkt het gek, maar wat ik wel heerlijk vind is poetsen! Muziekje aan en gaan! Ook wandel ik graag met de hond. Daarnaast houd ik van lekker eten en wijn drinken met familie en vrienden.

Ernst de Roo
Ernst de Roo

Ernst de Roo

Ernst de Roo

ernst.deroo@autojobs.nl
0653731505

Na mijn opleiding aan het IVA te Driebergen in 1988 aangevangen als verkoop-adviseur in het traditioneel autobedrijf. Eerst 6 jaar binnen de HONDA-activiteiten te Amsterdam – een zeer leerzame en waanzinnig leuke periode met veel vallen en opstaan. Aansluitend 8 jaar (veel) meer verantwoordelijkheid dragend binnen de Amsterdamse TOYOTA-dealerbedrijven in eigendom van Louwman & Parqui.

In 1999 het idee ‘AutoJobs’ uitgewerkt om hiermee in het millenniumjaar 2000 daadwerkelijk te starten. Kern van onze dienstverlening is dan werving & selectie van gekwalificeerd personeel ten behoeve van het autobedrijf. In de loop van 2006 ontstaat het idee ‘AutoFlexs’ toe te voegen. Centraal hierin staat detachering – het op interim basis inzetten van merk- en systeemspecialisten bij onze bestaande clientèle. Wanneer de crisis in 2008 aanvangt blijkt de interesse in AutoFlexs jaar op jaar te groeien waardoor AutoFlexs thans 50% van ons bedrijfsresultaat genereert.

Ernst binnen AutoJobs Professionals
Naast de operationele aansturing van beide activiteiten onderhoud ik elke dag direct contact met mijn eigen clientèle. Veelal bestaande uit eindbeslissers (hoger kader functionarissen) op dealerniveau welke werkzaam zijn binnen de grotere dealerholdings. Waarnaast een flink aantal HR-managers op importniveau. Middels een goed vergelijk tussen vraag en aanbod verzorg en creëer ik actief HR-oplossingen voor mijn relaties. Zowel door levering van vaste arbeidskrachten (werving & selectie) als ook door middel van het faciliteren van dealerbedrijven en importeurs in tijdelijke HR-oplossingen – het inzetten van een interim merk- en systeemspecialist.

Het allerleukste in mijn werk is realisatie van goede HR-oplossingen. Alle betrokken partijen zijn hierbij tevreden over het eindresultaat – zowel dealerbedrijf of importeur als ook de betreffende arbeidskracht als ook AutoJobs Professionals (voorheen AutoJobs & AutoFlexs). De positieve energie die hieruit voortkomt, geeft kracht om een volgende vergelijkbare inspanning te leveren. Typeer mij als analytisch, gepassioneerd, betrokken, direct en creatief.

Ernst in het dagelijks leven
In het dagelijks leven gaat mijn eerste aandacht uit naar mijn gezin bestaande uit mijn vrouw en 3 kinderen. Daar horen spelletjes bij, voetballen, hockey en paardrijden. En bezoekjes aan pretparken en bioscoop. In vakanties ook strand, zwembad en in de winter het skiën. Door goede tijdsplanning lukt het ook nog eens culinair actief te zijn. Zelf koken ervaar ik als leuk en mooie wat specialere maaltijden met een prachtig glas wijn... ik zeg geen nee! Ik ben ongehuwd maar heb samen met mijn vrouw mijn lieve kinderen Teun, Tess & Mats. Een vergaande verbondenheid die mij elke dag opnieuw veel levensgeluk brengt. Alleen de hond ontbreekt nog, wie weet volgend jaar...

Willem Kok
Willem Kok

Willem Kok

Willem Kok

willem.kok@autojobs.nl
0355237273

Na de HAVO op mijn zestiende naar de IVA in Driebergen gegaan en met mijn A-diploma op zak ben ik na deze geweldige studietijd terechtgekomen bij Autovisie in Amsterdam. Daar heb ik drie jaargangen (mee)gewerkt aan het Autovisie Jaarboek. De combinatie van techniek en mensen adviseren was voor mij de aanleiding service-adviseur te worden bij VAG in Arnhem. Na ruim tien jaar hier het vak geleerd te hebben op een kleine vestiging ben ik gevraagd bij BMW te komen werken. Deze opstap duurde ruim dertien jaar en was een waardevolle aanvulling op mijn kennis en ervaring. Toen kwam AutoJobs in beeld en kon ik mijn ervaring gebruiken op verschillende dealerbedrijven met tijdelijke capaciteits-nood. Erg interessant om zodoende verschillende bedrijven te leren kennen die jouw kennis en ervaring goed kunnen gebruiken.


Willem binnen AutoJobs Professionals
Binnen AutoJobs Professionals houdt ik mij voornamelijk bezig met het werven en screenen van ons veelzijdige kandidatenbestand om daarmee tot een goede match te komen met de vraagstukken die ons uit het hele land toevertrouwd worden. Daarnaast komt het ook voor dat ik in bijzondere gevallen ook nog bij dealers mijn inzet mag doen. Een mooie combinatie om kennis en ervaring te gebruiken bij mensen en bedrijven die tijdelijk hulp nodig hebben.

Willem in het dagelijks leven
Samen met mijn vrouw zijn wij de gelukkige ouders van Lucas. Hij is in vele opzichten net als zijn vader en wij kunnen dus naar hartelust onze gezamenlijke interesses delen en samen daarvan genieten. In onze vrije tijd zijn wij bij mooi weer veel op de Loosdrechtse plassen te vinden om daar eindeloos te genieten van de watersport en de veelzijdige natuur. Klussen doe ik ook graag in huis en in de tuin en natuurlijk wordt er ook nog bij tijd en gelegenheid naar hartelust gesleuteld. Verder genieten we van familie en vrienden, uitjes en mooie vakanties.

Daniel Spoel
Daniel Spoel

Daniel Spoel

Daniel Spoel

daniel.spoel@autojobs.nl
0645506390

Na mijn opleiding VHBO te hebben afgerond, ben ik vervolgens de studie Personeel en Arbeid op de Hogeschool Utrecht gaan doen. Destijds was ik wereldverbeteraar en dacht ik, met mijn diploma, uit idyllisch oogpunt iets te kunnen bijdragen aan het bedrijfsleven. Direct na mijn studie terechtgekomen in de detacheringswereld. Hier bemiddelde ik IT-professionals. Dit was een leerzame periode waarin ik ben opgeleid tot allround businessman. Ik zat daar met jonge enthousiastelingen van allerhande studieachtergrond. Na een aantal jaren recruitment heb ik de stap gezet om advertentieverkoper te worden. Hier heb ik mijn commerciële drive nog wat bijgeschaafd. Waar ik in mijn studententijd altijd in de horeca werkte, bedacht ik in 2009 dat daar mijn passie lag. De laatste 6 jaar ben ik als assistent bedrijfsleider actief geweest, voor een grote horeca speler die overal ter wereld actief is. Gelukkig deed ik dat in mijn stad Utrecht waar ik praktisch mijn hele leven al woon. Begin 2023 deed zich de kans voor om een nieuwe weg in te slaan.  Terug naar mijn roots in HRM. Alleen dan in combinatie met alle eerder opgedane HRM ervaring uit het verleden.

Daniël binnen AutoJobs Professionals
Bij autojobs ben ik aangenomen om op een nieuwe manier het Data Lead aspect vorm te gaan geven. Nu al overladen aan nieuwe kennis en werkwijzen. Vooral omdat ik dus pas recentelijk bekend ben geraakt met Automotive. Je zou mij kunnen omschrijven als iemand die sterk sociaal is, geïnteresseerd in mens en omgeving. Flink van praten houdt en daarom een echte verbinder is. Waarin ik de wens en behoeftes van klant en kandidaat hoog in het vaandel heb staan.

Daniël in het dagelijks leven
Een van mijn hobbymatige interesses is sneakers. Als 80’s kid had ik al passie voor sportschoenen. Vooral de Nikes met raampjes. Gaandeweg bleek er maar 1 manier te zijn om sneakers schoon te houden, dat is er zoveel te kopen dat je geen tijd meer hebt om ze aan te doen. Zodoende zullen sommigen ook nooit aan de voet gaan. Met een glimlach kijk ik dan bij tijd en wijle in de box om te kijken hoe het ze vergaan. Inmiddels een leuke collectie weten aan te leggen. Mijn favoriete model is de AM1. Air Max 1 of Air max ’87. Vooral de eenvoud en tijdloosheid van dit model sprak mij al aan sinds ik als tiener met het model bekend raakte.

Met mijn vriendin probeer ik jaarlijks lekker de zon op te zoeken in de nazomer. Ook doen we tussentijdse citytrips. Om nog een beetje in vorm te blijven van al dat lekkere eten en drinken, probeer ik minimaal twee keer per week naar de gym te gaan. Verder mag ik graag genieten van films en ben ik een groot Star Wars fan.

Daniël Hoogenboom
Daniël Hoogenboom

Daniël Hoogenboom

Daniël Hoogenboom

daniel.hoogenboom@autojobs.nl
0653758590

Na mijn opleiding Hotel Management aan de Hotelschool van Amsterdam ben ik gestart in mijn eerste Sales Job als Junior Account Manager. Ik adviseerde relaties op gebied van arbeidsmarkt communicatie middels print en online vacature verkoop. Na 2 jaar overgestapt naar mijn 1e Automotive uitdaging bij het volume merk Ford, aansluitend actief als Accountmanager Mercedes-Benz waarna een zelfde commerciële functie binnen een grotere Renault dealergroep. Na deze ervaringen de rol van Sales Manager aanvaard, kern was commerciële aansturing van een team collegae. Inmiddels is crystal clear dat ik de meeste voldoening haal uit advisering bij complexere vraagstukken. Meer Advise, minder Sales. Maatwerk bieden aan elke relatie en/of bestaande klant.

Daniël binnen AutoJobs Professionals
Samen met Ernst ben ik actief en verantwoordelijk voor de afdeling commercie. Een onderdeel hiervan is in contact staan met eindbeslissers (hoger kader functionarissen) op dealerniveau welke werkzaam zijn binnen de grotere dealer holdings. Waarnaast een flink aantal HR-managers op importniveau. Middels een goed vergelijk tussen vraag en aanbod verzorg en creëer ik actief HR-oplossingen voor mijn relaties. Zowel door levering van vaste arbeidskrachten (werving & selectie) als ook door middel van het faciliteren van dealerbedrijven en importeurs in tijdelijke HR-oplossingen – het inzetten van een interim merk- en systeemspecialist.

Ik haal de meeste voldoening uit het helpen van opdrachtgevers met invulling van hun vacatures, bij voorkeur wanneer ze al enige tijd niet in staat blijken te zijn deze zelf te vergeven. Dit met een kandidaat en/of toekomstig werknemer welke beschikt over de juiste ervaring, het juiste competentieniveau en een hoge motivatie om de uitdaging aan te gaan. Alles duurzaam en gericht op een lange termijn invulling, niet voor even of even snel, maar werken aan maatwerk als oplossing voor jaren.

Daniël in het dagelijks leven
In het dagelijks leven besteed ik graag tijd en aandacht aan mijn vrouw en zoontje. Daarnaast geniet ik graag met hen van zonvakanties, vrienden en familie. Een andere favoriete bezigheid van mij is om te barbecueën op mijn “Basterd” buitenkeuken grill. En om alles in proporties te houden en gezond te blijven vermaak ik mij 3x per week in de gym. Ik ben positief ingesteld, houd van gezelligheid en geniet van het leven.

Teun de Roo
Teun de Roo

Teun de Roo

Teun de Roo

teun.deroo@autojobs.nl
0355237273

Na mijn middelbare school, waarin ik de Havo heb afgerond, heb ik besloten een tussenjaar te nemen. Ik ben in dit jaar naar Singapore en Amerika geweest. Dit was een hele gave ervaring en de rest van dit jaar besteed ik mijn tijd in het werk hier binnen AutoJobs Professionals.

Teun binnen AutoJobs Professionals
Op basis van een fulltime werkweek ben ik bezig met het netjes houden van de website en het plaatsen van nieuwe artikelen etc. Daarnaast onderhoud ik de klantgegevens. Ook onderhoudt ik de vacature pagina en zorg voor het bewerken van foto's en video's.

Teun in het dagelijks leven
In mijn vrije tijd hou ik mij veel bezig met Ajax, voetbal trekt mij erg aan en ik vind het dan ook leuk om een avond voetbal te kijken voor de tv. Daarnaast hou ik ervan om te reizen en op vakantie te gaan met vrienden en familie.

Movies

Verzeker jezelf van veilig inlenen
Voor werkgevers

Verzeker jezelf van veilig inlenen

Leen je personeel in bij een gecertificeerd bureau. Vergewis je ervan dat jouw bureau NEN 4400-1 gecertificeerd is, ingeschreven is bij de Stichting Normering Arbeid en betaal gedeeltelijk naar een G-Rekening. Voorkom problemen en zorg voor een goede nachtrust. Wil je er veel meer van weten? Lees onze uitgebreide pagina en vergroot je kennis.